התרשמות מבולמי KONI FSD

פורום רכב כללי - מוטוריקה, ספורט מוטורי וכל מה שמריח בנזין
סמל אישי של המשתמש
Punto Abarth
משתמש רגיל
הודעות: 14
הצטרף: 13:38 ,28 ספטמבר 2012, ו'

התרשמות מבולמי KONI FSD

הודעהעל ידי Punto Abarth » 8:09 ,9 נובמבר 2012, ו'

שלום לכולם,

כל מי שהספיק להכיר אותי או ראה את הסמל שלי באתר יודע שיש ברשותי פונטו איבו אבארט ולמי שלא עכשיו הוא יודע.
האוטו ברשותי כחמישה חודשים שכבר בתוכם עשיתי יום מסלול בכוכב יאיר וגם קורס נהיגה עם המנטור שלי קונדסון.
מהיום שקניתי את האוטו והתחלתי לאט לאט יותר להתגרזן איתו הרגשתי אי אמון ברכב, כלומר הרגשתי שהאחורה מתרומם עקב יותר מדי רכינה של האוטו (דבר שלא הורגש בנסיעת מבחן) לכן החלטתי לשדרג את התנהגות/אחיזה של הרכב.
חקרתי מעט באינטרנט ואופ גיליתי שבאירופיה נמכרות 2 גרסות יותר בכירות של הרכב שלי האחת היא פונטו איבו SS והשנייה פונטו איבו SUPER SPORT, חקרתי מה ההבדלים מבחינת רכיבי ההתנהגות/אחיזה של הדגמים וגיליתי שבגרסות הללו אבארט עשתה שימוש בבלומי KONI FSD בנוסף לקיט קציפים קשיח יותר ומונמך יותר.
החלטתי שזה השיפור שאני צריך אך עקב הכבישים בארץ ואי הרצון לגרום לרכב להיות לא נוח הוחלט לוותר על קפיצי הנמכה הקשים ולהביא רק את בולמי הFSD.
וכך היה רכשתי את הבולמים וקיבלתי אותם כלפני שבועיים + (אחרי שהיה תסבוכת עם איש המכירות של א.ס ורטהיים שגרם רק נזק תדמיתי ליבואן) אחרי ההתקנה יצא לי לצאת לטיול לצפון עם כמה מחברי למותג וגם קצת לנסות את הרכב עם הבולמים בכבישים מפותלים, ואופ לתדהמתי הרכב פחות רוכן ופתאום גם מגיב יותר טוב להגה החשמלי הדבר גרם לי לחשוב האם זה באמת עשה כזה שינוי והחלטתי לנסות נסיעה יותר חזקה ולהיכנס יותר מאוחר לסיבובים ועם קצת יותר מהירות וכן הדבר גרם לשינוי, הרכב פחות רוכן, פחות מנסה להרחיב את הסיבוב והחלק האחורי רוצה יותר להישאר קרוב לכביש.
כעת נשאר להבין את הגבול בין האחיזה של האוטו לאיבוד האחיזה שלו עם הבולמים החדשים. נסעתי לכביש שומם באיזור שוהם, אך כמו שמחתי על השיפור שהרכב עשה גם התאכזבתי קצת על התחום שנעלם בין האחיזה ולבין איבוד האחיזה, כלומר אם הבולמים הישנים היה תחום גדול בין הקטע שאתה מרגיש שהרכב אוחז לבין הקטע שאתה מרגיש את האיבוד, כעת התחום הצטמצם מעט. כמובן שהדבר גורם לך ללמוד את הרכב מחדש.
לסיכום אחרי כל החפירה שלי אני יכול להגיד שאי אפשר באמת לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה תמיד יהיה משהו שנצטרך לוותר עליו, אני בחרתי לוותר על קיצור התחום של הרכב בין אחיזה לבין איבוד האחיזה כדי שאני יהנה יותר.
אני יכול להגיד עם חיוך והרגשה טובה שהקנייה של בולמי הKONI FSD היא אחד הבחירות הכי טובות שעשיתי ואני יכול לסמן ליד זה V.
עכשיו נשאר קצת להתחזק ואת זה נשאירלנושא חדש שיבוא...
מיפנית חזקה HONDA CIVIC
לצרפתייה דינמית 206 GTI
לאיטלקייה חושנית ושובבה PUNTO EVO ABARTH

סמל אישי של המשתמש
ZeD
משתמש רגיל
הודעות: 352
הצטרף: 14:27 ,4 אוגוסט 2012, ש'
יצירת קשר:

Re: התרשמות מבולמי KONI FSD

הודעהעל ידי ZeD » 8:24 ,9 נובמבר 2012, ו'

כל הכבוד!!
תתחדש ותהנה.

סמל אישי של המשתמש
Croc
מנהל
הודעות: 12670
הצטרף: 2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

Re: התרשמות מבולמי KONI FSD

הודעהעל ידי Croc » 10:32 ,9 נובמבר 2012, ו'

תתחדש.
מהן עלויות פלוס מינוס?
כמה הם עולים בחול?
גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

סמל אישי של המשתמש
Punto Abarth
משתמש רגיל
הודעות: 14
הצטרף: 13:38 ,28 ספטמבר 2012, ו'

Re: התרשמות מבולמי KONI FSD

הודעהעל ידי Punto Abarth » 19:14 ,9 נובמבר 2012, ו'

עלויות בחו"ל לא ידועות וזה כי החלטתי שבבולמים שזה רכיב שעובד הרבה עדיף אחריות מאבא ואמא שבארץ ולא שם מעבר לים
לי אישית עלה 3900 אחרי הנחה של מפגש ומכיוון שגם חבר שלי קנה אותם לALFA GT שלו וגם הוא מדווח היום שהרכב מרחף ואינו קשוח כמו שהיה בנסיעה היום יומית וכאשר קצת יותר מתגרזנים הבולמים עושים את העבודה ומתנגדים למרכב הרכב
מיפנית חזקה HONDA CIVIC
לצרפתייה דינמית 206 GTI
לאיטלקייה חושנית ושובבה PUNTO EVO ABARTH

סמל אישי של המשתמש
Kundason
משתמש רגיל
הודעות: 6356
הצטרף: 2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום: עסוק כרגע, מרתך את השלדה. נא להשאיר הודעה.

Re: התרשמות מבולמי KONI FSD

הודעהעל ידי Kundason » 16:15 ,10 נובמבר 2012, ש'

שמח לשמוע שסה"כ אתה מרוצה על הבחירה, קח את הזמן ללמוד את הרכב מחדש, זה נכון שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
Because Racecar


חזור אל “רכב כללי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים

cron