מהו הגלגל המועדף באוטו של אלוהים?

פורום טכני - הכל מגג ויניל ועד ונטיל
סמל אישי של המשתמש
PRIMEkart
חבר מועדון
הודעות: 5368
הצטרף: 2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

מהו הגלגל המועדף באוטו של אלוהים?

הודעהעל ידי PRIMEkart » 19:37 ,12 אפריל 2007, ה'

תמונה


תמונה
נערך לאחרונה על ידי PRIMEkart ב 11:13 ,18 מאי 2007, ו', נערך 4 פעמים בסך הכל.
© אבי וייזל - PRIMEkart - כל הזכויות שמורות

סמל אישי של המשתמש
Kundason
משתמש רגיל
הודעות: 6356
הצטרף: 2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום: עסוק כרגע, מרתך את השלדה. נא להשאיר הודעה.

הודעהעל ידי Kundason » 19:39 ,12 אפריל 2007, ה'

איזה חמוד!

רוצה גם ג'אנט של NA !
Because Racecar

ZoomZoom
חבר מועדון
הודעות: 2413
הצטרף: 2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום: תחת כיפת השמים

הודעהעל ידי ZoomZoom » 19:41 ,12 אפריל 2007, ה'

אני לא...
יש לי 4 כאילו בבית ואין לי מה לעשות איתם.

ולצערי זה ג'אנט (ספציפי זה המוקדם יותר) הכי מכוער ביקום בערך.
איכסה פיכסה

סמל אישי של המשתמש
PRIMEkart
חבר מועדון
הודעות: 5368
הצטרף: 2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעהעל ידי PRIMEkart » 19:48 ,12 אפריל 2007, ה'

12 נקודות קונדי!

אכן הגלגל המקורי של מיאטה NA מהדור הראשון. הגלגל שנטען לגביו בשעתו שהוא הטוב בעולם כי היה הקל והחזק מכולם שהותקן בקו ייצור ברכב כביש. התכנון המקורי היה של 8 חישורים, אך במסגרת המאמץ להפחית משקל בלתי נתמך, קיצצו חישור אחד.

הסמל על מרכז הגלגל כאן הוא של יונוס, המותג היפני שבאמצעותו נמכרה המיאטה שם.

מחזיק המפתחות נמכר באי ביי ע"י אנגלי אחד שהשיג תמונות של גלגלים מדגמי מכוניות שונות ומכניס אותם למחזיקי מפתחות מהסוג שפעם בשנות הששים/שבעים היו מוכרים לך בתוכם תמונה אישית/זוגית באולמות שמחות בישראל. בלונדון זה מקובל עד היום במועדוני הלילה :lol:
המחיר מוגזם לדעתי, למעלה מ- 4 פאונד כולל המשלוח, אבל לא התאפקתי :lol:
© אבי וייזל - PRIMEkart - כל הזכויות שמורות

סמל אישי של המשתמש
Asaf
משתמש רגיל
הודעות: 1551
הצטרף: 2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
יצירת קשר:

הודעהעל ידי Asaf » 19:56 ,12 אפריל 2007, ה'

כל יום נולד מכור חדש לאיביי :wink:
הם צריכים לפרסם אזהרה בדף הבית שלהם... :lol:

אפרופו איביי, זוםזום - תעלה את הרביעייה למכירה, מי יודע אולי תרוויח עליהם כפריט מוזיאוני ? 8) או לכל הפחות מחזיק מפתחות גדול במיוחד...
IתמונהNA
בצד של מי אתה ?

סמל אישי של המשתמש
PRIMEkart
חבר מועדון
הודעות: 5368
הצטרף: 2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעהעל ידי PRIMEkart » 19:57 ,12 אפריל 2007, ה'

האוריגינאל! מודל 1990

תמונה
נערך לאחרונה על ידי PRIMEkart ב 8:14 ,13 אפריל 2007, ו', נערך 2 פעמים בסך הכל.
© אבי וייזל - PRIMEkart - כל הזכויות שמורות

miataboy
משתמש רגיל
הודעות: 2384
הצטרף: 2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעהעל ידי miataboy » 2:39 ,13 אפריל 2007, ו'

עוד נקודה שחורה בעברה של המיאטה,הג'אנטים האלה 8O

סמל אישי של המשתמש
PRIMEkart
חבר מועדון
הודעות: 5368
הצטרף: 2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעהעל ידי PRIMEkart » 7:53 ,13 אפריל 2007, ו'

יתכן ואתה מתכוון לנקודה השחורה בידע שלך אודות המיאטה. אכן על טעם וריח אין מה להתווכח, אבל הנה כמה דברים שכתבו אחרים-

נורמן גארט, חבר צוות הפרוייקט ואח"כ יו"ר מועדון בעלי המיאטה האגדי האמריקאי בספרו, ספר הביצועים-

"צורת הגלגל המקורי של המיאטה היא חיקוי של גלגל Minilite בריטי. אנו שלחנו ליפן גלגלי Panasport של מינילייט על מנת שיעתיקו אותם. היפנים יצרו גלגל שהיה חזק יותר וקל יותר מהמקור ע"י ויתור של חישור אחד. התוצר הסופי שקל 12.3 ליברות. בנוסף, דנלופ, ברידג'סטון ויוקוהמה נתבקשו לייצר צמיגים מתאימים קלים במיוחד. צמיג דאנלופ שקל 16.5 ליברות, קל במיוחד. הגלגל והצמיג סייעו להפחתת המשקל הבלתי נתמך של המיאטה. בשנת 1994 יצרה מאזדה גלגל קל עוד יותר. עד שנת 1997 שווק הגלגל הזה שמשקלו 10.3 ליברות בלבד. גלגל זה נחשב ע"י נהגי מירוצים במיאטה למתאים ביותר עבורה עקב המשקל הבלתי נתמך הנמוך והשיפור בניהוג. הנתון הכי מיוחד בגלגלי המיאטה הוא ה Offset. מאזדה יצרה אופסט של 45 מילימטר שהוא נדיר בשוק. המידה המקובלת בשוק היא 35-37 מילימטר. התקנת גלגלים לא תקניים עלולה לפגוע בניהוג והרס מוקדם של הבושים. "

לאור זאת, ראוי להזכיר שהמיאטה היא קודם כל מכונית ספורט ורק אחר כך, במרחק רב מאד, מכונית שואו אוף. יתכן והגלגלים לא יפים, (בעיני דווקא כן), אבל הם חלק בלתי נפרד מהיצירה המופלאה של המיאטה.

בחרתי באקראי לחלוטין אתר העוסק באבזור מיאטה למירוצים-

http://www.good-win-racing.com/mazda/mi ... d=23yDPyRm


הנה המקור- Minilite/Panasport

תמונה

היצרן עדיין קיים מאז שנות הששים-

http://www.minilite.co.uk/index.htm

גלגלי פנספורט מודרניים, עדיין על פי אותו המרשם הבדוק משנות השישים במירוצים-

http://www.panasport.com/index.html

הגלגל עדיין מבוקש ביותר ע"י בעלי רכב ספורט ומשווק גם כרפליקה ע"י מוס.


הנה הלוטוס אלאן האגדתית, אחת ממקורות ההשראה של מעצבי המיאטה, נעולה בגלגלי מינילייט-

תמונה

הנה המיאטה עם הגלגלים הטובים ביותר שאי פעם יוצרו עבורה, כאמור מבוקשים ע"י נהגי מירוצי המיאטה-

תמונה
נערך לאחרונה על ידי PRIMEkart ב 15:20 ,14 אפריל 2007, ש', נערך 5 פעמים בסך הכל.
© אבי וייזל - PRIMEkart - כל הזכויות שמורות

ZoomZoom
חבר מועדון
הודעות: 2413
הצטרף: 2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום: תחת כיפת השמים

הודעהעל ידי ZoomZoom » 11:39 ,13 אפריל 2007, ו'

עצור!
:)
יש פה בעיה בפרופוגנדה שלך.
תסביר לי בבקשה, אם המיאטה היא קודם כל רכב ספורט, ואם הגלגל שהצגת הוא המבוקש ביותר ע"י בעלי רכב ספורט...
...


איך זה שאין צמיגים נורמלים למידה שלו?!?!?!


המידות של הצמיג הנ"ל לא ספורטיביות בעליל.
אין מספיק מרחב מגע עם הכביש והדופן סופרי גבוהה.

תמוה בעיני העניין שאתה קורא לג'אנט הזה ספורטיבי במיוחד....
(ו...הוא מכוער! :D )

סמל אישי של המשתמש
vman
משתמש רגיל
הודעות: 728
הצטרף: 2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעהעל ידי vman » 11:40 ,13 אפריל 2007, ו'

אמנם אופים אבל לא יפים, או יותר נכון מכוערים


חזור אל “פורום טכני”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים

cron